Sitcomwriter
06-06-2002, 08:21 PM
This is an Inside Joke at the toonzone boards so I decided why not make it an inside joke HERe too!
Yatta!
Yatta!
|
View Full Version : Yatta! Sitcomwriter 06-06-2002, 08:21 PM This is an Inside Joke at the toonzone boards so I decided why not make it an inside joke HERe too! Yatta! Warm & Fuzzy 06-06-2002, 08:23 PM What does Yatta mean? :confused: Czas na Zywiec 06-06-2002, 08:24 PM I'm just going to do what my group does best: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Hollow 06-06-2002, 08:32 PM Originally posted by Sitcomwriter This is an Inside Joke at the toonzone boards so I decided why not make it an inside joke HERe too! Yatta! i aint sharin no inside joke wit chu. Kay Scarpetta 06-06-2002, 08:48 PM Originally posted by Ricky Ricardo I'm just going to do what my group does best: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: And I'm going to become a one minute member of that group. :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Ok. My minute is up Hollow 06-06-2002, 08:53 PM Its also taking other ppl's inside jokes. :rolleyes: InspectorExstead 06-06-2002, 08:58 PM Originally posted by Ricky Ricardo I'm just going to do what my group does best: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: i'll join.................... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: JoJoJoJoJoJoJoJoJo 06-06-2002, 09:14 PM oh, god, i feel a moment coming on..... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Moment over!! SOmeone slap me.......ok, i'm back Anti:rolleyes: ! Anti:rolleyes: ! Anti:rolleyes: ! Anti:rolleyes: ! Anti:rolleyes: ! Warm & Fuzzy 06-06-2002, 10:01 PM Originally posted by JoJoJoJoJoJoJoJoJo oh, god, i feel a moment coming on..... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Moment over!! SOmeone slap me.......ok, i'm back Anti:rolleyes: ! Anti:rolleyes: ! Anti:rolleyes: ! Anti:rolleyes: ! Anti:rolleyes: ! You hadda, Amanda, you just hadda, LOL! j/k Czas na Zywiec 06-06-2002, 10:10 PM Originally posted by InspectorExstead i'll join.................... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: You're already an honorary member. :D And a few more :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: for Sitcomwriter. ks 06-06-2002, 10:33 PM Originally posted by JoJoJoJoJoJoJoJoJo oh, god, i feel a moment coming on..... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Moment over!! SOmeone slap me.......ok, i'm back Anti:rolleyes: ! Anti:rolleyes: ! Anti:rolleyes: ! Anti:rolleyes: ! Anti:rolleyes: ! Yeah, well, if Amanda rolls her eyes then everyone has a right to do it... I'm going to become a temporary member of that group as well as I... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: *nod a smile* :rolleyes:...wow... ks Ewan's My Man 06-06-2002, 10:42 PM Um, for it to be an inside joke ppl actually haveta GET it:rolleyes: Beruche 06-07-2002, 02:38 AM Grrr Sitcomwriter stop making this board EVIL...I'm the only one who can do that! :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Chelsea 06-07-2002, 05:51 AM I'm getting a guest pass to the club :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: -*Forever*- 06-07-2002, 08:32 PM Wow. I feel so compelled to... to... ROOL MY EYES. :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: InspectorExstead 06-07-2002, 09:58 PM Originally posted by Ricky Ricardo You're already an honorary member. :D And a few more :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: for Sitcomwriter. oh wow, i've never been an honorary member of anything...i just meant i'll join in on the fun of.... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: ! Montana Ponine 06-07-2002, 11:23 PM OOOOOohh, fun!!!!! :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: I love them hahahaha they're so cute!!!! Sitcomwriter 06-07-2002, 11:50 PM Here's the link to a post called What is Yatta? (http://forums.toonzone.net/showthread.php?s=&threadid=31863&highlight=Yatta) Czas na Zywiec 06-07-2002, 11:56 PM Originally posted by InspectorExstead oh wow, i've never been an honorary member of anything...i just meant i'll join in on the fun of.... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: ! Wel you and me and Caitlin are the only oe's who will support those Roolies. Everyone hates them. :crying: Just show some love people! :loveya: Hollow 06-07-2002, 11:59 PM If case u havent noticed.....we dont give a flyin flip!!!!!!! Kay Scarpetta 06-08-2002, 11:02 AM Originally posted by Jennifer Lopez Forever If case u havent noticed.....we dont give a flyin flip!!!!!!! Yep.........we don't JoJoJoJoJoJoJoJoJo 06-08-2002, 03:58 PM Originally posted by ks Yeah, well, if Amanda rolls her eyes then everyone has a right to do it... I'm going to become a temporary member of that group as well as I... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: *nod a smile* :rolleyes:...wow... ks I know!! IF i roll my eyes at it....it's gotta be perty bad! Hollow 06-08-2002, 04:04 PM "Yatta mania's sweeping the nation!" :rolleyes: |