swedeace
12-09-2006, 07:59 PM
A friend at work sent this to me. He knows how much I love languages. It's a compiled listing of TV stations from around the world. You can see some things live on TV stations! Very cool.
It's a great way to delve into culture and even learn foreign languages. Check it out!
http://wwitv.com/portal.htm
Czas na Zywiec
12-10-2006, 12:51 AM
that's exactly what youtube is for. :D
thanks for the link tho, i'll take a look
Lamont
12-10-2006, 10:18 AM
some great old american sitcoms play on a lot of arab channels for some reason!
swedeace
12-12-2006, 11:19 PM
I was listening to a couple of Swedish kids' series on Saturday. It was fun! It's a great way to help me improve my Swedish. :D
Czas na Zywiec
12-12-2006, 11:22 PM
I was listening to a couple of Swedish kids' series on Saturday. It was fun! It's a great way to help me improve my Swedish. :D
pfft
Deutsch ist besser! :D
swedeace
12-12-2006, 11:58 PM
pfft
Deutsch ist besser! :D
Nej. Svenska är bättren språken. :p :D :lol:
dragster58
12-13-2006, 10:31 AM
How many lingos do you speak? I speak Italian and I'm naturally bilingual, my mother-tongue being English of course! Languages are the best thing man...and very good for making lots of $$$$$!!!!
Czas na Zywiec
12-13-2006, 11:43 AM
Nej. Svenska är bättren språken. :p :D :lol:
Ja aber Deutsch ist mehr populär, weil wir viele mehr Leute in Europa haben, das dieser Sprache sprechen kann. Neeeein, Schwedisch ist cool. ;)
swedeace
12-14-2006, 08:56 AM
Ja aber Deutsch ist mehr populär, weil wir viele mehr Leute in Europa haben, das dieser Sprache sprechen kann. Neeeein, Schwedisch ist cool. ;)
:lol: Jag förstår om popularitet av språken. Oj, Tysk (Deutsch) är likartad med Svenska. De är in samma språken cirkel. Jag kan läsa Tysk också. Har du en LiveJournal?
dragster58
12-14-2006, 09:59 AM
I nearly understand what you guys are saying there.......!?
Czas na Zywiec
12-14-2006, 12:09 PM
:lol: Jag förstår om popularitet av språken. Oj, Tysk (Deutsch) är likartad med Svenska. De är in samma språken cirkel. Jag kan läsa Tysk också. Har du en LiveJournal?
Ja aber ich schreibe am meistens auf Englisch oder auf Polnisch darin.
dragster58
12-14-2006, 01:16 PM
.........now it's a bit more diff.........